»Vse malomeščane v tej situaciji oblije ista groza in vedno je zanimivo, kako se bodo liki v taki situaciji obnašali.«
»Vsi liki so nekako izkrivljeni. In to, kar morajo igralci narediti danes, je isto, kar so morali narediti, ko so imeli 15 let manj: v liku morajo podoživeti nelagodje sramu in strah pred sramoto.«
»Ta dva občutka (čeprav izhajata iz istega korena) sta zelo različna. Sram je intimen, potiskaš in skrivaš ga lahko leta in leta. Sramota pa je javna, z njo se moraš boriti pred vsemi in takoj.«
»In v tej igri, čeprav se vsi liki od začetka nepopisno trudijo, da se to ne bi zgodilo, sram izbruhne v sramoto.«
»Pod lupo je malomeščanska duša, ki je v biti vedno enaka, ne glede na spol in leta.«
»To je pesem, ki žari temno in zagonetno, a tudi trajno in nepopustljivo; bralca mami, da se vedno znova vrača v njen žareči ris in uročen prisostvuje prvobitni moči pesniške besede.«
»Glavni kriteriji, ki so me vodili pri izbiri, so inovativnost, avtorska vizija ter nedobesednost, potem me je zanimala tehnična izvedba, nisem ocenjevala poezije same, ampak me je zanimalo, na kak način je besedilo v interakciji z videom in obratno, predvsem sem torej vrednotila filmski, in ne pesniški jezik.«
»Videopesem odlikuje impresionistična vizualna naracija, ki hitro krene od naslova samega.«
»Pesmi so, kot tudi prejšnja leta, vsebinsko in slogovno precej raznolike.«
»Imeli smo smele načrte, kako bi zaznamovali 20-letnico, a nam je pandemija novega koronavirusa prekrižala načrte, tako da smo bili primorani za nedoločen čas premakniti naše dogodke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju